Bezoek Reijerscop

• 12 januari 2023 15:30
  • locatie: Polder Reijerscop, Harmelen
Direct opslaan in uw agenda

De gemeenteraad wordt voorgesteld om de polder bij Reijerscop aan te wijzen als locatie voor het opwekken van grootschalige windenergie. Meer informatie hierover leest u in dit raadsvoorstel

Op voorspraak van de agendacommissie vindt een locatiebezoek aan de polder Reijerscop plaats, voorafgaand aan de inspreekavond van 12 januari. Het bezoek zou in eerste instantie alleen aan Reijerscop zijn, maar in samenspraak met de agendacommissie, de betrokken ambtenaren en de wethouder zal ook Barwoutswaarder worden bezocht. Op deze manier kan inzicht worden geboden waar wordt voorgesteld de windenergie wél op te wekken (Reijerscop), maar ook waar wordt voorgesteld dit níet te doen (Barwoutswaarder).

Om 15.30 uur (let op, dit tijdstip is gewijzigd van 16.00 uur naar 15.30 uur) vertrekken busjes vanaf de parkeerplaats bij het gemeentehuis. Betrokken ambtenaren zullen tijdens de rit uitleg geven over de situatie en de betreffende locaties laten zien. In tegenstelling tot het eerdere programma, zal het bezoek tot 17.30 uur duren.

In verband met het reserveren van de busjes, wordt u gevraagd zich uiterlijk morgen 15.00 uur aan te melden via de griffie.

Omwonenden en andere betrokkenen kunnen tijdens de Politieke Avond van 12 januari gebruik maken van de mogelijkheid om de raad maximaal vijf minuten toe te spreken. Wilt u uw mening over dit voorstel met de raad delen? Dan kunt u zich aanmelden voor de inspreekavond op via raadsgriffie@woerden.nl.

Activiteiten overzicht
madiwodovrzazo